NORTOPUS

Мечтая за такъв свят, в който няма да има „аз“ и „ти“ – ще има само „ние“

„аз“ ще съм „ти“, „аз“ ще съм в „ти“, „аз“ ще съм чрез „ти“ и „ти“ ще е чрез мен… Хора…Човеци….Същества…Тела…Топлина….Допир…Любов

Навсякъде постоянно докосване усмихвам се усмихвам те обичам те желая те безпределно

да, любов моя, границите не съществуват..

електронните облаци са те обвили, но всичко е енергия, всичко се движи, ти си плът и вселенска материя.. като мен

въздухът сам влиза в дробовете ти…вселената иска да дишаш, да съществуваш и да излъчваш нейното съвършенство

вселената е кацнала на дланите ми

аз съм я погълнала

тя ме е прегърнала

мога да обгърна всичко с душата си

душата ми може да обгърне всичко

всичко може да обгърне душата ми

не. няма вселена няма душа няма мен

има само енергия

и всичко е едно

разлети сме през себе си в другото

усещам

предусещам, че ще е скоро

хората скоро няма да спират поривите си

винаги навсякъде без страх

ще се отдават ще се сливат ще се любят ще се вливат

и тогава

тогава вселената ще е щастлива

топли капки по безпределното

летящ вселенски дъжд

Сеалмр.

/30.06.13/

Вашият коментар